Als trouw NS-reiziger wat ik natuurlijk met veel plezier doe heb ik al jaren een kortingskaart. Deze verloopt elke zoveel jaar in september maar ik krijg dan netjes een nieuwe thuisgestuurd. De laatste keer echter niet omdat ik was vergeten mijn nieuwe adres door te geven. Dus nu moet ik een vervangende kaart aanvragen. Alleen: ik sta in het NS-klantenhaatsysteem nog altijd als MEVROUW B.A. Brussen (al jaren). Of ze dan meteen ook even mijn geslacht kunnen veranderen, als ze toch een nieuwe kaart sturen. Maar dat kan natuurlijk niet. Ik krijg nu dus een vervangende kaart thuisgestuurd, omdat de originele kaart bij het verkeerde adres ligt. Met deze vervangende kaart kan ik dan een vervangende-vervangende kaart aanvragen waarmee ik mijn geslacht kan wijzigen. Wil ik ook nog andere dingen wijzigen, dan kan ik een vervangende-vervangende-vervangende kaart aanvragen. Per vervangende kaart betaal ik elf euro. Nu heb ik dus elf euro betaald om voor MEVROUW Brussen een vervangende kaart aan te vragen. Daarna ga ik weer elf euro betalen om een vervangende-vervangende kaart voor MENEER Brussen aan te vragen. Hiervoor heb ik drie keer moeten bellen naar het servicenummer, waarvan ik twee keer midden in mijn verhaal werd onderbroken en weggedrukt. Dit heeft mij in totaal eenendertig minuten gekost. En dat voor reizen met een vervoersmiddel dat toch niet op tijd rijdt, als het al rijdt. Mevrouw Brusse uit Utrecht wents u een prettige reis!
Mevrouw Brussen vraagt een vervangende-vervangende-vervangende NS-kortingskaart aan
by
Tags:
Leave a Reply
You must be logged in to post a comment.